De Marktplaats Goudmijn Fashionshow

06:36

Je leest het goed, Marktplaats gaat een Fashionshow organiseren. Toen ik het hoorde was ik er gelijk super nieuwsgierig naar en ben ik wat research gaan doen. Ik vind het echt te gek dat Marktplaats mee gaat groeien en misschien wel als hip geassocieerd kan worden. Ik krijg dit gevoel in ieder geval wel al! Maar toch kan ik me ook goed voorstellen dat mensen het wat raar kunnen vinden. Het is absoluut wennen. Marktplaats roept toch bij vele een tweedehands gevoel op. Logisch, want mensen verkopen hun spullen hierop en dit is niet altijd even betrouwbaar. Toch heb ik het idee dat dit super goed kan gaan uitpakken. 



Marktplaats gaat dus een Fashionshow organiseren. Hoe? Ze hebben verschillende influencers ingeschakeld om een creatieve en chique outfit samen te stellen en deze outfit te rocken op de rode loper in Amsterdam op disndag 29 november vanaf 17.30. Ik vind het echt echt zo tof om te zien dat ze toch nog bij hunzelf blijven: recyclen. Het principe is nog hetzelfde, want de influencers verkopen de kleding na de fashion show ook daadwerkelijk op Marktplaats. Dit houd in dat je de outfit daadwerkelijk kunt aanschaffen! En het kan nog leuker: de enige echte Fred van leer presenteert de show. Iets wat je natuurlijk niet wilt missen! Op verschillende kanalen van de influencers die hier aan mee mogen doen, worden er 10 kaarten weg gegeven. Kei leuk om te winnen natuurlijk! Onder andere Monica Geuze van YouTube, Noor van Queen of Jetlegs, en meer bloggeres mogen de show gaan rocken. Ik ben echt super benieuwd naar hoe dit ervaren word en of het een succes kan worden.







You Might Also Like

1 reacties

  1. Apply For Online Loan !!

    We offer loans with 3%,we offer Debt consolidation loans, business loan, Private loan,car loans, hotel loans, student loan, personal loan Home Refinancing Loans,For more details Email: ( trustenquiry05@gmail.com )
    ----------------------------------------------------------------------------
    Wij bieden leningen met 3%, bieden wij schuld consolidatie leningen, business lening, persoonlijke lening, autoleningen, hotel leningen, student lening, persoonlijke lening Home herfinancieren leningen, voor meer informatie Email: (trustenquiry05@gmail.com)

    BeantwoordenVerwijderen