Fashion styles

05:07

De laatste tijd is het best wel een hot onderwerp: kleding styles. Ik vind dat er tegenwoordig veel gekeken word naar iemands kleding en op basis daarvan een sticker op je geplakt word. Ik hou over het algemeen al niet van het vooroordelen van iemand op basis van bullshit dingen, maar om een kleding style vind ik wel iets bijzonders. De laatste tijd zijn veel meiden bezig met hoe ze eruit zien, een bijzondere kleding style te ontwikkelen en dit dan ook showen op bijvoorbeeld Instagram. Ik ontken het niet, ik ben er zelf ook best wel mee bezig maar dit is meer omdat ik fashion gewoon super interessant vind. Ik vind het super tof om te zien hoe bepaalde items op het ene moment super hot kunnen zijn maar na een maand alweer super suf kunnen zijn. Andersom is het ook wel een grappige ontwikkeling. De flared trend komt echt van vroeger, terwijl het nu opeens weer super hip is en iedereen er in loopt. Ik weet namelijk nog heel goed dat ik als 8-jarig meisje op de basisschool altijd met een flared broek rondliep gemaakt door mijn lieve oma. Ik droeg het eerst vol trots, maar toen ik een aantal skinny jeans kreeg van mijn mama wilde ik die flared jeans niet meer aan. Mijn mama legde natuurlijk vroeger altijd mijn kleding voor me klaar en knalde de flared jeans ook gewoon op mijn kastje. Ik vond dit altijd zo stom, want ik wilde gewoon skinny jeans aan. "Niemand van mijn school loopt meer met die stomme wijde pijpen broeken mam". Daarom vind ik het ook zo raar dat ik nu zelf ook denk van: "Hmm, zo'n zwarte flared jeans is best chique en stijlvol in combinatie met witte adidasjes.

Omdat aardig wat meiden de laatste tijd bezig zijn met een bepaalde kleding style te ontwikkelen en wat meer out of the box te denken over hun outfits, lijkt het me wel tof om wat kleding combinaties te laten zien aan jullie die ik super graag zou willen aanschaffen. Een aantal van deze outfits heb ik ook al aangeschaft en vind het super goed van mezelf dat ik zelf ook meer out of the box nadenk over dit soort dingen. Toen ik op de middelbare school zat, weet ik zeker dat iedereen me raar aangekeken had. Nu denk ik echt, waarom zou ik daar een fuck om geven? Ik kleed me hoe ik dat wil, zolang ik me er maar chill invoel. Daarom hou ik van MBO en HBO. Niemand boeit het wat je aantrekt, of in ieder geval, laten het negen van de tien keer niet echt merken. Er zullen altijd nare mensen blijven die je recht in je gezicht uitlachen om je keuzes, maar zolang je ze net zo hard terug uitlacht en laat zien dat je echt 0,0 cared, zullen ze echt niet doorgaan. Maar ik draai er weer helemaal omheen, back to the subject!










You Might Also Like

0 reacties